onsdag

28 Oktober!

dagen har mestadels bestått utav att man suttit på biblans datasal sen 13.20 och skrivit den där förbannade hemtentan som ska vara inlämnad på fredag 23.59.. vilken jävla tid.. varför inte bara sätta 00.00 som förra gången..
iaf har jag suttit här hela dan och klockan är nu 16.50 och jag har fått skrivtorka.. de suger för jag vill verkligen bli klar med skiten..
men vid strax innan 19 så skiter jag i det här o åker hem till simon istället o gör honom sällskap. han ligger hemma o är sjuk så tänkte vara snäll o vara social..
börjar redan bli dåsig så får se vart detta leder. vem vet om det leder till att jag däckar i simons soffa .. men men det gör säkert inget..
fick just reda på att min älskade Zalea nu är påväg till Södertälje.. 5 underbara år med sötan fick jag, även om jag nu i slutet inte angagerade mig så mkt med hästarna så har hon ändå funnits där för mig.. jag gråter floder inom mig men hon får det säkert bättre nu.. jag kommer alltid älska henne ... minnena med henne dör aldrig ut..
ne nu kanske det är bäst att fortsätta med frågorna.. jag orkar inte men jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar