söndag

15 November

Depp och ångest, jag vet inte varför jag har det just nu..
Kan det bero på alla timmar jag sover om dagarna eller vad är det som händer med mig?
Har verkligen inte gjort ett piss idag, bara sovit bort hela dagen o suttit framför datorn och tvn. har gjort 1sida av de jag ska ha gjort tills imorrn.. de är väl bra eller något.
"Tejjbe" sitter bara hemma hos sin bror och spelar.. tänkte om han ville gå en promenad med mig men de hade han inte tid med så jag får väl gå ut själv..

ne nu går jag ut o går en runda, måste rensa huvudet från allt, gråta lite när ingen ser..
sakna honom mer o mer, sakna pappa mer o mer, sakna alla som jag mist när jag flyttat hit..


Martin du är den enda för mig, jag vill inte ha ngn annan än dig..

1 kommentar:

  1. Hej Johanna. Hoppas du har en bättre dag idag? Själv är det okej. Är så nervös inför tentan. Hur går det med den för din del?
    Kram/ Martina =)

    SvaraRadera

mina läsare kommenterar