torsdag

19 November

Jag har äntligen sovit.
efter en 39 timmars studietid / lite annat smått o gott så sov jag som en liten bebis redan innan 22 igår kväll, och det var hur skönt som helst.
sitter med ännu en hemtenta och den går mig verkligen på nerverna, igår så fanns inte en enda jävla bok och idag så har vi ( linn och jag) fått kursliteratur! tack till tessan och till Simon som hjälpte oss. Och efter att ha suttit här sen kl 08 i morse har jag äntligen fått igång skrivandet.

Jag och linn var även på en föreläsning som Tobias Krantz höll i morse, och den var verkligen intressant..
ne nu måste de bli lite mer skrivande och tyvärr blir det ju det inte här på bloggen..
snart klirrar de till på kortet och i helgen åker jag till min finaste och stannar där i 2 hela veckor!
Gislaveds kommun kommer inte vara säker när både jag o Tibbe finns i samma lilla håla;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar