söndag

20 December


okej jag måste ta tag i det här med Bloggen. Har cpat efter som fan nu i ca 12 dagar.. får kommentarer om att ja skriver för lite :P men det ska de bli ändring på.
Jag är nu hemma i kära Östergötland sköööönt ärre.
fast de är inget kul att vakna upp till -20 grader på morgonen, dock är de lite varmare nu men det är inte inte plusgrader.
Snart får jag min egna lägenhet på Stubor! fan va glad jag är!
Det ska bli riktigt skönt att ha ett eget ställe o bo på.

Igår åkte mamma och jag till Örebro.
käkade lite mat och hämtade Emma & Teo på flygplatsen.
och självklart stannade vi till vid en godisaffär som sålde över 500 olika godissorter;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska fixa i mitt gamla rum iaf och ta o få de så bra som möjligt, ner med massa saker i lådor och packa o ha sig. allt ska bort typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar