tisdag

13 Oktober

" Jag finns till och lever!
Du älskar mig för den jag är - det ger mig kraften att älska dig!

Du ser mig- då blir du till i mina ögon som en egen,alldeles unik människa, inte
lik någon annan, inte värd att älska för att du påmminer mig om något inom mig
själv eller drömmer om, utan just för att du inte påminner
om någonting alls-förutom dig själv!"
(Lars, H.Gustavsson)


Kommit hem från en 4 timmars föreläsning/läsningar
Är hemma nu men blir att ta med sig datorn till skolan och sätta sig i H/K huset och plugga och skriva akademiskt skrivande..

Jag är inte motiverad för fem öre att skriva det, och inte heller för matematik seminariumet som jag ska ha imorgon..
Den enda tanken jag har i huvet är HAN! När kommer jag få träffa honom igen och när kommer jag få se in i hans ögon igen..
Jag fattar inte hur en enda person kan påverka en så himla mycket, speciellt om man inte ens känner varandra.
Men jag kan inte sluta tänka på honom, han finns alltid i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska få bort honom.. finns det något som hjälper?

Ne jag måste rensa tankarna nu, lite mat och thesims2 spelande kanske hjälper..
Blir att gå ner till skolan vid 14.45 och möta upp Linn ...



Jag på Ida's Studsmatta för 1-2 år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar