onsdag

tidig 14 Oktobermorgon

Nyss hemkommen från Lollo, en mysig Filmkvällefterfest efter stallarna..
Det var jag lollo o 2 till, ena däckade samt Lollo och den andra satt o berättade hela filmen! LYCKAT!

Jag pluggade som fasiken idag men allt har försvunnit nu under kvällen.. har haft för mycket som snurrar i mitt huvud.
Va på stallarna, träffade massor med folk som jag gärna hade träffat ikväll det var verkligen lyckat..Snackade även ut med mr J.A.
För mycket tankar i mitt huvud och klockan är halv 5 och jag kan fortfarnde inte sova..
förlåt för allt, förlåt för alla känslor..men jag kan inte hjälpa det.. förlåt...
Jag vet att det kan ta lång tid, men jag kan vänta.. som ett ordspråk säger, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, och jag håller fullständigt med dig, man ska ta det lungt..
även om allt känns jobbigt just nu så finns det även stunder där solen lyser.
Att bara prata är något stort i sig också..


" Du ska hitta en fin kille" , inget illa menat men det har jag gjort, och jag vill inte ha någon annan hur lång tid det nu ska ta för bearbetningsfasen att gå över... det kan ta dagar, månader, år... jag kommer vänta...
Jag vet att Du läser detta, för du sa tidigare ikväll att du läste min blogg...
och ännu en gång vill jag bara säga förlåt för att det går för fort, förlåt att jag är den som pushar allt för fort... det ska jag inte göra, jag ska vänta, vänta på den dagen som du känner dig redo att våga släppa in någon igen..

Nu ska iaf jag försöka sova lite innan klockan ringer och jag måste plugga matte..
även om jag tycker att det är jäkligt jobbigt allt som far omkring i mitt huvud så försöker jag ialla fall att leva som vanligt, även om jag kanske egentligen inte har styrkan.....

Godnatt, jag tänker på dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar