söndag

18 Oktober

Nu vänder vi blad, börjar om på nytt


Det är iaf något jag måste försöka göra.Måste sluta älta och tänka så mycket. Måste släppa taget om honom och gå vidare.

Igår var det en riktig kul kväll på Sivans, sjöng singstar och träffade massor roligt folk, dansade och levde som en Superstar, och ja självklart kommer uttrycket Party like a rockstar fram i den bilden också.. Jag och Malin kom inte i säng förens strax efter 03. men det var det värt.. Idag är en ny dag, en ny dag som innebär STÄDA! Emelie kommer förbi senare, hon skulle hämta laddare eller va det var..
tre bilder från Kickoffen som jag saknar väldigt mkt känner jag för att ladda upp här.. det var den bästa veckan på länge!



Kickoff-lagen & Ledare

PussycatPower

Bästa KickOff-ledarna
Patrik, Micke, Johannes
Lina, Ida & Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar