söndag

I will be the one who catches all your tears

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

Im sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
All the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear



Det där med att försöka vända blad och sluta tänka det funkar inte.. så fort jag är själv i lägenheten kommer känslor och allt tillbaka, tankarna snurrar i mitt huvud, musiken gör det inte mycket bättre. Allt kommer ta tid, mycket tid men jag vill inte känna såhär, känna mig nere eller osäker, för det är så jag känner just nu.. I min blogg som ni kanske redan har listat ut kommer jag bara skriva om mina känslor och vad jag gör under dagarna.. så nu kommer lite hemligheter som jag har, top 5
1. Jag gråter till kärleksfilmer, för att jag känner den saknaden utav någon.
2. Ja, jag gillar verkligen en kille, en kille som jag tror att jag aldrig kommer få
3. Jag flyttade hemifrån för att jag inte ville bo kvar på landet och för att jag inte trivdes i östergötland.
4. Jag tycker att det är läskigt att sova själv, jag vill helst gärna att någon sover över för jag tycker inte om att vara ensam.
5. Jag tänker för mycket och då blir jag deppig, och när jag är deppig blir jag en jäkla bitch, jag försöker le och vara glad hela tiden, men egentligen är det bara en fasad för att jag inte mår bra, för att jag känner mig ensam.

Usch nu har jag nog sagt för mycket om mig själv..
klockan är nu strax över 17 och ikväll vet jag inte vad som händer..
Är det någon som vill hitta på något så är det bara att höra av sig, jag är öppen för förslag.

Och till dig vill jag bara säga ännu en gång... förlåt, förlåt för allt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mina läsare kommenterar